Jobba hos oss

Jobba hos oss

K.W. Bruun Autoimport AB hanterar importen av Peugeot person- och transportbilar samt reservdelar till den svenska marknaden. I Sverige har Peugeot ett brett återförsäljarnät som består av ca 77 auktoriserade återförsäljare och ca 90 auktoriserade verkstäder som servar de omkring 213 000 person- och transportbilar som rullar på de svenska vägarna.

Produktchef Personbil

Peugeot Sverige växer och utvecklas ständigt, därför behöver vi nu en Produktchef för Personbilar till vårt kontor i Malmö som kan bli en del av vårt team som arbetar flexibelt, snabbt och agilt.

Tjänstens ansvarsområden
Det övergripande uppdraget går ut på att proaktivt bidra till att utveckla personbilsaffären med målsättningen att nå uppsatta volym- och marknadsandelsmål samt lönsamhetsmål. För övrigt innehåller tjänsten nedan ansvarsområden.

  • Struktur av modellprogrammet av personbilar såsom urval av modeller och utrustning
  • Kontinuerlig optimering av prissättning
  • Ta fram kampanjförslag
  • Kontinuerlig lageroptimering
  • Positionering/Konkurrentanalyser (PPP etc.)
  • Beställa bilar med korrekt specifikation och i rätt antal
  • Hålla i och ansvara för produktutbildningar
  • Korrekturläsa broschyrer/marknadsmaterial
  • Vara återförsäljarna behjälplig
  • Projektledning vid produktlanseringar
  • Kontroll av fakturor

 
Kvalifikationer och krav
Peugeot Sverige är en platt organisation med korta beslutsvägar där samtliga arbetar ytterst operativt. Detta ställer krav på att du som arbetar hos oss ska vara självgående och ta stort ansvar för din egen utveckling. Passar detta sätt att arbeta dig, kommer du att trivas i arbetsmiljön som är innovativ och drivande men samtidigt varm och familjär. Det är viktigt att du har en analytisk förmåga och kan strukturera ditt arbete. Du är flexibel, ansvarstagande och prestigelös i ditt dagliga arbete.

  • Utbildning på högskolenivå inom ekonomi eller liknande
  • Meriterande med liknande roll i branschen men inget krav
  • Meriterande med god kunskap i Excel
  • Mycket goda kunskaper i hela MS Office-paketet
  • Meriterande med franska
  • Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet

Varmt välkommen med din ansökan!

Produktchef Transportbil

Peugeot Sverige växer och utvecklas ständigt, därför behöver vi nu en Produktchef för Transportbilar till vårt kontor i Malmö som kan bli en del av vårt team som arbetar flexibelt, snabbt och agilt.

Tjänstens ansvarsområden
Det övergripande uppdraget går ut på att proaktivt bidra till att utveckla Transportbilsaffären med målsättningen att nå uppsatta volym- och marknadsandelsmål samt lönsamhetsmål. För övrigt innehåller tjänsten nedan ansvarsområden.

  • Struktur av modellprogrammet av Transportbilar såsom urval av modeller och utrustning
  • Kontinuerlig optimering av prissättning
  • Ta fram kampanjförslag
  • Kontinuerlig lageroptimering
  • Positionering/Konkurrentanalyser (PPP etc.)
  • Beställa bilar med korrekt specifikation och i rätt antal
  • Hålla i och ansvara för produktutbildningar
  • Korrekturläsa broschyrer/marknadsmaterial
  • Vara återförsäljarna behjälplig
  • Projektledning vid produktlanseringar
  • Kontroll av fakturor

 
Kvalifikationer och krav
Peugeot Sverige är en platt organisation med korta beslutsvägar där samtliga arbetar ytterst operativt. Detta ställer krav på att du som arbetar hos oss ska vara självgående och ta stort ansvar för din egen utveckling. Passar detta sätt att arbeta dig, kommer du att trivas i arbetsmiljön som är innovativ och drivande men samtidigt varm och familjär. Det är viktigt att du har en analytisk förmåga och kan strukturera ditt arbete. Du är flexibel, ansvarstagande och prestigelös i ditt dagliga arbete.

  • Utbildning på högskolenivå inom ekonomi eller liknande
  • Meriterande med liknande roll i branschen men inget krav
  • Meriterande med god kunskap i Excel
  • Mycket goda kunskaper i hela MS Office-paketet
  • Meriterande med franska
  • Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet

Varmt välkommen med din ansökan!

Försäljningsadministratör

K.W. Bruun Autoimport är ett spännande företag som ständigt växer och utvecklas. Vår affärsmodell bygger på att vi följer marknaden och anpassar vårt arbete och strategier utefter den. Detta innebär att vi arbetar mycket flexibelt, snabbt och agilt, vilket är egenskaper vi söker hos dem som arbetar hos oss.

Vi söker en engagerad och självständig person med god samarbetsförmåga och som trivs med händelserika dagar där du får chans att visa din problemlösarförmåga. Att du är strukturerad, noggrann och har en god känsla för service är viktigt för oss. Arbetet innefattar många moment och ansvarsområden, därför är det ett krav att du även har en god koordineringsförmåga.

Tjänstens ansvarsområden

  • Administrera bilbeställningar
  • Uppföljning av billeveranser
  • Fakturering
  • Fakturahantering
  • Administrera diverse portaler/intranät
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter


Kvalifikationer och krav

  • Dokumenterat goda Excelkunskaper
  • Vana av att arbeta med administrationsflöden/-processer
  • Erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem
  • Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet


Varmt välkommen med din ansökan!

Junior Key Account Manager

Till K.W. Bruun Autoimport AB söker vi nu en Junior Key Account Manager och vi letar efter dig som har ett starkt eget driv, mycket energi och stort affärsmannaskap. Vår affärsmodell bygger på att vi arbetar snabbt, agilt och målfokuserat, vilket speglas i allt vi gör. Vill du arbeta på ett företag som följer marknadens tempo och kan bidra till att vi ständigt ligger i framkant kommer du att trivas hos K.W. Bruun Autoimport AB.

Tjänstens ansvarsområden
Som Junior Key Account Manager kommer du att ingå i vårt B2B-team där alla har olika ansvarsområden, dina kommer att vara följande:

  • Bearbetning samt utveckling av medlemsavtal
  • Besvara och följa upp IFA’s/internationella upphandlingar initierade av PSA
  • Vara behjälplig och utföra sambesök hos kunder/prospekts tillsammans med KAM
  • Hålla kundevents och säljaktiviteter tillsammans med KAM
  • Sammanställa offerterförslag samt avtalsförslag
     

Kvalifikationer och krav

  • Branschvana minst 2 år
  • B2B-vana är starkt meriterande
  • Erfarenhet av att arbeta i Bilkalkyl är meriterande
  • Vana av offentliga upphandlingar är meriterande
  • Mycket goda Excel-kunskaper
  • Formell utbildning inom försäljning är meriterande
  • B-körkort

Tjänsten har fast månadslön.

Varmt välkommen med din ansökan!